אמזון מסייעת לנפגעי השריפות בלוס אנג'לס: תרומה של 10 מיליון דולר וסיוע נרחב לקהילה

שריפות היער המשתוללות בדרום קליפורניה, ובמיוחד במחוז לוס אנג'לס, הותירו אלפי תושבים ללא קורת גג וגרמו לנזקים כבדים לקהילה. בתגובה למשבר, אמזון הכריזה על תרומה של 10 מיליון דולר למאמצי הסיוע, לצד אספקת מאות אלפי פריטים חיוניים לנפגעים ולארגוני החירום.

אמזון פועלת ישירות מול כוחות ההצלה וארגוני הקהילה כדי לוודא שהפריטים המסופקים הם בדיוק מה שנדרש בשטח. החברה כבר תרמה למעלה מ-500,000 פריטי סיוע דרך מרכזי החלוקה שלה, כולל מסכות N95, מטהרי אוויר, ציוד למניעה, פנסים סולאריים וביגוד לנפגעי השריפות.

בין הארגונים שקיבלו סיוע מאמזון נמנים הצלב האדום האמריקאי, צבא הישע, ארגון Boys & Girls Club of Malibu, YMCA ומחוז בית הספר המאוחד של לוס אנג'לס. אמזון פרש סיפקה מעל 350 משטחים של מזון, מים, מוצרי היגיינה, ציוד לתינוקות ומוצרים חיוניים נוספים למוקדים קהילתיים כגון Dream Center, בנק המזון האזורי של לוס אנג'לס, קואליציית הקהילה של דרום לוס אנג'לס ותחנות כיבוי אש מקומיות.

אלפי עובדי אמזון מכל רחבי ארצות הברית, כולל מקומות העבודה בלוס אנג'לס, המטה בסיאטל ובארלינגטון, לוקחים חלק פעיל במאמצי הסיוע. המתנדבים מסייעים בפריקת, מיון והפצת פריטי הסיוע במוקדי חלוקה קהילתיים.

אמזון מגייסת את משאביה הטכנולוגיים למאבק בשריפות, כולל שימוש במערכות הענן של AWS ובתמיכה ברחפנים כדי לספק מידע חשוב לכוחות החירום. החברה פרסה טכנולוגיית ניטור רחפנים לסיוע בכיבוי השריפות בקליפורניה, ושיתפה נתונים עם צוותי הכיבוי של CAL FIRE וארגונים נוספים.

בנוסף, אמזון פעלה עם ארגון ITDRC להקמת תשתיות תקשורת זמניות שסיפקו אינטרנט וטלפוניה באזורים המנותקים בעקבות השריפות.

תמיכה מתמשכת לשיקום הקהילה אמזון ממשיכה לפעול כדי לסייע לתושבים ולארגונים המקומיים. החברה תרמה כרטיסי מתנה למערכת החינוך של לוס אנג'לס ולארגונים קהילתיים לרכישת מזון, ציוד לימודי, ציוד רפואי ופריטים נוספים לנפגעים. בנוסף, הועברו תרומות גדולות של מזון, מים, ציוד היגייני ומוצרי מחסה, בשיתוף פעולה עם Whole Foods Market ו-Amazon Fresh.

כחלק מהמאמץ המתמשך, אמזון פתחה הזדמנויות התנדבות לעובדיה באזור דרום קליפורניה בשיתוף עם בנק המזון האזורי של לוס אנג'לס, מחוז בית הספר המקומי וארגונים נוספים.

מאז 2017, אמזון הפעילה 14 מרכזי סיוע לאסונות ברחבי העולם ותרמה יותר מ-25 מיליון פריטי סיוע במעל ל-170 אסונות טבע. החברה מצהירה כי תמשיך להעניק סיוע לקהילות שנפגעו מאסונות טבע, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וביכולות הלוגיסטיות שלה כדי להבטיח סיוע מהיר, אפקטיבי ומותאם לצורכי השטח.

מקור : אמזון